باغچه گل کاغذی - کتابخانه شخصی سید مهدی موحد

سه اتفاق جدید در باغچه گل کاغذی

پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۲۷ ب.ظ

هو المحبوب


سلام

سه اتفاق جدید در این باغچه ی خودمانی صورت گرفته که به مرور غنی تر خواهد شد:

اول: راه اندازی پیشخوان نشریات است 

و 

دوم:: معرفی مراکز پژوهشی ، تولیدی و توزیعی محصولات فرهنگی در استان فارس

و

سوم::: خبرنامه پیامکی و ایمیلی فرهنگی ، مرتبط با فضای کتاب و اندیشه


در بخش پیشخوان نشریات بعضی نشریات کمتر دیده شده معرفی خواهند شد. قاعدتاً این با نقد و بررسی نشریه و مقالات متفاوت است و صرفاً معرفی است. لذا در صورت امکان بصورت مجزا در مورد هر شماره نشریات مطالبی نگاشته خواهد شد.


در بخش موسسات هم ، با نگاه به مراکز خصوصی یا تقریباٌ خصوصی که یا تولید محصولات فرهنگی فکری دارند یا توزیع کننده و فروشنده هستند و یا مراکز علمی پژوهشی مرتبط با حال و هوای باغچه معرفی خواهند شد.

البته قصد حقیر این است که هم لیستی از محصولات مراکز ارائه شود و هم آخرین محصول تولید یا ارائه شده نیز در ذیل هر مجموعه معرفی شوند. 

در مورد مراکز نظری هم معرفی برنامه های عمومی مدنظر قرار خواهند گرفت.


البته این شروع نیازمند همراهی خود دوستان فعال در هر موسسه است. هم در ارائه لیست محصولات و هم در معرفی به موقع محصولات تازه تولید شده به حقیر.

راه ارتباطی هم : b.ketab@gmail.com  است.


سعی دارم با مذاکره با دوستان صاحب اثر یا صاحب برنامه ، تمهیداتی رقم بزنم که در صورت مراجعه دوستی از طرف این باغچه به آن مرکز بتواند تسهیلاتی مانند تخفیف هم دریافت کند....


یا حق!



نظرات  (۵)

۱۵ آذر ۹۲ ، ۱۲:۲۴ شوق دیدار
کتابخوانى را باید جزو عادات خودمان قرار دهیم. به فرزندانمان هم از کودکى عادت بدهیم کتاب بخوانند؛ مثلاً وقتى مى‌خواهند بخوابند، کتاب بخوانند. یا وقتى ایام فراغتى هست، روز جمعه‌اى هست که تفریح مى‌کنند، حتماً بخشى از آن روز را به کتاب خواندن اختصاص دهند. در تابستان‌ها که نوجوانان و جوانان محصّل، تعطیل‌اند حتماً کتاب بخوانند. کتاب‌هایى را معیّن کنند، بخوانند و تمام کنند. افرادى که کار روزانه دارند مثلاً کارمند ادارى، کارگر، کاسب و یا کشاورز هستند وقتى به خانه مى‌آیند، بخشى از زمان را گرچه نیم‌ساعت براى کتاب خواندن بگذارند.
۱۵ آذر ۹۲ ، ۱۲:۳۴ شوق دیدار

سلام

عذر میخوام کلا صفحه جی میل روی سیستم  بنده باز نمیشه!!به هر کی هم میگم میگه نمی دونم!!!شما اطلاع ندارید باید چکارکنم!!!؟مشکل از خود جیمیل هست یا سیستم بنده؟

پاسخ:
سلام

ممنون از حسن نظرتون

جی میل من معمولا با اینترنت اداره مشکل پیدا میکنه

زیاد اطلاعات ندارم اما هم میتونه از اینترنتتون باشه هم از کَش نرم افزاری که برای اینترنت استفاده می کنید. کل هیستوری و کش اون رو پاک کنید ببینید میشه یا نه. در هرصورت الان جی میل من به راه هست. پس از سیستم شماست.
۱۵ آذر ۹۲ ، ۱۲:۳۹ شوق دیدار
چقدر کتاب‌ها را در همین نیم‌ساعت‌ها مى‌شود خواند! بنده دوره‌هاى بیست جلدى و بیست و چند جلدى کتاب را در همین فاصله‌هاى ده دقیقه، بیست دقیقه و یک ربع ساعته خوانده‌ام. پشت این کتاب‌ها را هم یادداشت مى‌کنم که معلوم باشد. شاید صدها جلد کتاب را همین‌طور در این فاصله‌هاى کوتاه ده دقیقه‌اى خوانده‌ام. بسیارى از افراد را هم مى‌شناسم که این گونه‌اند.
مصاحبه پس از بازدید از سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب – امام خامنه ای۱۹/۲/۱۳۶۹
سلام لینک شدید.با افتخار
سلام خداقوت
کار جالبیه قبول باشه ان شالله
مشتری دائم باغچه تون هستیم
قلمتون پایدار بسی استفاده بردیم
در حوزه کارهای جهادی و معرفی الگوهای جهادی هم اگر کتاب خاصی علاوه بر تا خمینی شهر و صهبای جهادی میشناسید حتما بهمون اطلاع بدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی